Better together!

august 20

Flere studier viser at selskaper som klarer å bygge en sterk fellesskapsfølelse og en god bedriftskultur er mer lønnsomme enn andre. Det handler blant annet om trivsel og produktivitet, om lagfølelse og engasjement. Forskning viser at lønnsomhet er uløselig knyttet til kultur. Men en god, verdiskapende kultur skapes ikke av seg selv. Alle i selskapet har et ansvar for at man skal lykkes. Nå røyner det på for fellesskapsfølelsen hos mange. Vi savner hverandre og de uformelle samtalene, flokken vår. I foredraget Better together! reflekterer vi rundt kommunikasjon, påvirkningskraft og hvordan vi alle kan skape mer interaksjon, større engasjement og økt fellesskapsfølelse, spesielt med tanke på hjemmekontor og mange skjerm-møter.

  • Hvordan kan vi alle bidra til å skape god kommunikasjon og gode virtuelle møter?
  • Hvordan kan jeg som medarbeider samarbeide bedre både fysisk og på skjerm?
  • Hvilke verktøy kan vi bruke for å inspirere hverandre?
  • Hvilke grep kan vi ta på dager med vegg til vegg-møter fra hjemmekontoret?

Med varme og glimt i øyet deler Synneva noen av de viktigste verktøyene hun har for å skape gode relasjoner og et godt miljø på arbeidsplassen. Både virtuelt og fysisk.

Bestill foredraget her: Better together!


Om Cookies

Vi bruker cookies for å gjøre siden mer brukervennlig og gi deg en bedre opplevelse, samt for statistikk. Du kan til- og fravelge cookies ved å klikke på knappene under.

Nødvendige Cookies

Dette avsnittet viser nødvendige cookies, som brukes for at hjemmesiden skal kunne fungere optimalt.

Services:

  • devno.ondesign04.net
  • .doubleclick.net
Markedsføring

Markedsførings-cookies brukes til å spore besøkende på nettsteder. Hensikten er å vise annonser som er relevante og engasjerende for den enkelte bruker og dermed mer verdifull for utgivere og tredjeparts annonsører.

Dette avsnittet viser marketing-cookies, som er med på å gi brukerne mer relevante reklamer.

Services:

Statistiskk

Statistikk-cookies hjelper nettstedseiere med å forstå hvordan besøkende samhandler med nettsidene ved å samle inn og rapportere informasjon anonymt.

 

Vi bruker for øyeblikket ikke egne analyseverktøy som for eksempel Google Analytics. Enkelte tredjepartstjenester, som for eksempel Bing, kan likevel plassere informasjonskapsler med formål om å samle inn anonym informasjon om brukeradferd.