#fredagspåfyll nr. 52

oktober 16

Hvordan skal dere kommunisere for å skape verdi?
For det handler jo altså om å gi følgerne dine noe verdifullt.
Noe som gjør at de har lyst til å følge dere?
Den tid er forhåpentligvis, eller egentlig, snart forbi at vi bare legger ut bilder av hva vi hadde til frokost i dag. Det var en periode husker jeg (det er litt sånn ennå…): De der tærne med et glass vin på ferie i Spania…vi er litt leie av det!
Det gir egentlig ikke så veldig mye verdi, gjør det vel?
[PS! opptaket er gjort før korona]

Det viktigste er å ikke brøle.
Og med brøling mener jeg for eksempel reklamekampanjer som føles som spam. Hvis vi får i trynet stadig vekk reklame for et eller annet produkt som vi overhodet ikke er interesserte i.
Det kaller jeg for brøling.

Det handler om å gi følgerne dine noe verdifullt.



Om Cookies

Vi bruker cookies for å gjøre siden mer brukervennlig og gi deg en bedre opplevelse, samt for statistikk. Du kan til- og fravelge cookies ved å klikke på knappene under.

Nødvendige Cookies

Dette avsnittet viser nødvendige cookies, som brukes for at hjemmesiden skal kunne fungere optimalt.

Services:

  • devno.ondesign04.net
  • .doubleclick.net
Markedsføring

Markedsførings-cookies brukes til å spore besøkende på nettsteder. Hensikten er å vise annonser som er relevante og engasjerende for den enkelte bruker og dermed mer verdifull for utgivere og tredjeparts annonsører.

Dette avsnittet viser marketing-cookies, som er med på å gi brukerne mer relevante reklamer.

Services:

Statistiskk

Statistikk-cookies hjelper nettstedseiere med å forstå hvordan besøkende samhandler med nettsidene ved å samle inn og rapportere informasjon anonymt.

 

Vi bruker for øyeblikket ikke egne analyseverktøy som for eksempel Google Analytics. Enkelte tredjepartstjenester, som for eksempel Bing, kan likevel plassere informasjonskapsler med formål om å samle inn anonym informasjon om brukeradferd.