Q-Meieriene og Kavlis forbedringsagent!

Q-Meieriene bruker sosiale medier aktivt for å oppnå en til en-kommunikasjon med forbrukerne.
De tar innovasjon og digital kommunikasjon på alvor, og har leid meg inn som deres forbedringsagent.
I dette samarbeidet skal vi bl.a. sette fokus på :

  • Å skape entusiasme for bruk av sosiale medier.
  • Bygge kunnskap om kommunikasjon, påvirkningskraft, identitet og merkevarebygging, som et grunnlag for det videre arbeidet med sosiale medier.
  • Bygge kunnskap om de ulike sosiale mediekanalene og bruken av disse.
  • Lage en enkel sosial mediestrategi med konkrete verktøy.
  • Trene opp både ledelse og ansatte med praktiske øvelser.

Her er jeg med på mitt første nettmøte, direktesendt på Facebook, hvor vi får tilbakemeldinger på det nye produktet Skyr®Proteindrikk Mango.
Dette er GØY! Q-gjengen er fantastiske å jobbe med!